Ingen ork.


2010-10-13 @ 10:26:31
Idag har jag ingen ork me nånting känns de som alla planer jag hade är som bortblåsta. Iofs så kan ja typ inte göra nåt av de ändå..de är ju kallt ute- solen skiner inte ens. Men iofs, putsa insidan av fönstrena kan man ju alltid göra..men måste hitta energi o ork först.

Andra natten i juniorsängen gick väl sådär.. har fått springa ut o in några gånger o vänt på lilleman som typ legat utanför sängen me halva huvudet. O sen vid 2 låg han vaken därinne, gav honom nappen o gick på toa o kissade. Hörde hur han satte sig upp o gnällde.. så gick in o tog upp honom så han fick följa med in till oss <3 där har han legat o fart runt som bara han kan göra..usch! inte en blunds sömn sedan dess för en annna..minimalt me utrymme o en snarkande karl- behöver jag säga mer?haha

Så de blir väldans lugnt idag, ska försöka ta mig en liten nap senare.

Gick fint o lämna elliott på dagis idag, när vi kom va ju alla barnen i stort sätt där o några höll på att måla med vattenfärg o några lekte o några målade me kritor. Så elliott han struntade ju självklart i sin gamla mamma när han såg allt roligt de höll på med, men en kram fick jag mig iaf <3
Sen blev det en tur för o köpa potatis, sen blev det ica, o sen blev de apoteket. Nu hoppas jag att jag slipper o handla på ett par dagar iaf. E alltid nåt ju!

Om en liten stund ska jag iväg till mamma en sväng, hörde ryktas om att de skulle bli lite förmiddagsfika där..hihi!

vi hörs senare,
ha en trevlig förmiddag
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback