lyckats bra?


2010-10-31 @ 20:24:24
De som jag i stort sett efter köns UL trodde skulle vara omöjligt har jag ju faktiskt lyckats hålla hittills. Har inte råkat försäga mig en endaste gång ännu om va de är som döljer sig i magen, och nu har man gått så länge så man knappt ens tänker på de längre. JAg är van vid att kalla bebisen för "bebben, bebisen o den" trots att jag vet va som döljer sig därinne. (fast me dom som vet o mellan A o mig så kallar vi ändå bebisen efter könet) FAttar inte hur jag klarat o va tyst ändå.haha!

Ett tag ville jag ju inge annat än o kunna dela med mig, men nu känns de som att de gått så lång tid så ni får hållas på sträckbänken tills det är dags för bebisen o kika ut.. den som väntar på nåt gott ;P


Allt jag kan säga är att vi är jättelyckliga o glada över att vår son ska bli storebror, att bebisen verkar vara frisk.. o självklart att de börjar närma sig i rask takt nu!
Vilket äventyr de väntar på oss..helt magiskt- helt underbart. Tänk att få ytterligare ett barn o ge all kärlek till <3






Kommentarer
Postat av: emmelist

bra val av smycke :D och jättekul att du vill vara med! Heyli är ju så duktig på att göra smycken, riktigt kul att få lotta ut ett ;) Lycka till!

2010-11-01 @ 07:58:38
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Båda mina graviditeter har jag kallat magen för han/honom vet inte varför för jag har inte haft en aning om vad som bott därinne.... tycker du det är lika spännande även om du vet vad det är för sort ?? Kanske en gissningstävling om könet :-)



Ha det bra Kram Magdalena

2010-11-01 @ 15:17:49
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback