Måndag förmiddag.


2010-10-18 @ 09:44:17
Nu är jag tillbaka igen, hade helt enkelt inge speciellt o skriva om igår så jag tog mig en liten bloggpaus. Vi tog en promenad på förmiddagen, sen stannade vi ute i trädgården o räfsade löv o klippte ner lite buskar samt häck. Var skönt att få så mkt frisk luft faktiskt.
Sen satte jag igång me o baka lite släta bullar till mina krämbullar som jag fick för mig att jag skulle bjuda på till eftermiddagsfikat. De blev hur goda som helst =)

De va nog typ de som hände igår tror jag bestämt, så ni förstår nog varför jag inte skrev nåt ;)

Nu sitter jag här o tar de lite lugnt. Tänkte ta o kolla in mailen o sen kika in lite mössor till elliott, om de finns några vettiga nånstans? Var o lämnade elliott på dagis för en stund sedan, han bara sprang in o kramade sin fröken de första han gjorde, sen vinkade han o sa "hääej" till mig, jag lyckades iaf tigga till mig en kram- men ingen puss blev de.  De kommer säkert att ha de jätteroligt på dagis idag, fröknarna höll nämligen på att täcka borden med papper så barnen kunde måla!
Förresten, nu har de tillkommit några fler ord i Elliotts ordförråd sasa (farfar), blomma, gåå (vilket han börjat säga varje gång han vill att man ska gå bort/flytta på sig)
De orden som används mest flitigast just nu är iaf aj, gåå, nää, mamma.

Nu blir de mailtajm,
hörs senare.
kramar






Kommentarer
Postat av: Johanna med tyra och otto

Jättemysig header;) Kom på ngt du kanske kan skriva in, Rackarungarna och Jag

2010-10-19 @ 13:08:30
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback