oj oj oj..


2010-10-04 @ 12:27:43
Det är väl egentligen först nu som jag sitter här o inser hur mkt de är man ska hinna med fram till jul egentligen.. hur ska man hinna allt?

-Måste upp på vinden o plocka mig igenom elliotts gamla bebiskläder o plocka ur de jag vill ha där, de måste ju även tvättas
-Sen ska de sättas ihop möbler till "bebisrummet"
-måste skriva en lista med alla grejer som behövs inför bebisens ankomst o se vad jag har o vad jag behöver köpa till.
-Ska försöka hinna rensa garderoben i hallen
-måste ta o "höstrensa" ute i trädgården
-behöver städa ordentligt i groventrén
-måste hinna o baka så de finns i frysen
-måste köpa födelsedagspresenter till elliotts födelsedag 10/12
-måste hinna köpa födelsedagspresent till A som fyller 30 den 22:nov
-måste ha en 30 årsfest när A fyller
-måste ha kalas eftersom jag fyller den 5:e o Elliott den 10:e december
-vill hinna åka till Ullared i början av november så jag kan köpa de sista bebisgrejerna där
- sen har vi ju bebisväskan som ska packas (fast den lär ju inte packas på över en månad till iaf)
-köpa julklappar
- julpynta


haha..ja, de är ändå en del som ska göras känns de som...men man får väl ta lite i taget..måste ju ta de lite lugnt med!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback