Söndag.


2010-10-24 @ 12:00:00
En riktigt grå, regnig o tråkig söndag är det idag. Bakade lite släta bullar så man kan göra nya krämbullar o bjuda på fika i eftermiddag förut ;)
Lilleman sover sin middagsnap nu o strax ska jag börja lite grann med maten, idag blir det limekyckling med jasminris- ska bli sååå gott hoppas jag =)

Annars är allt bra, de flyter på...helgerna går bara lite fööör fort ibland- men så kan de va. Bus i magen är det med, men nu tycker jag nästan att de blivit lite mindre aktivitet..fast de är nog pga platsbristen. De är väldigt ansträngt o sitta upprätt i vissa fall med eftersom det är nåt som tar emot vid revbenen ;)

Annars har elliott hittat två nya ord idag; regna och sönder. Han hade en trasig bok o gick runt med i morse o bara sa "sönderr,sönderr" hihi..barn är för goa <3

Nu tänkte jag testa o tidsinställa detta inlägg så får vi se hur de går..tänkte publicera de klockan ett .

Vi hörs senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: Tova

Åk krämbullat, guud så gott :)



Hoppas allt är bra med er, har förresten en tävling på G i bloggen just nu som du gärna får vara med i om du vill :)

Kramar

2010-10-24 @ 20:21:58
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback