Torsdag.


2010-10-07 @ 11:52:15
Sovmorgon till halv 7- de va uppskattat kan jag lova..tack lilleman <3 (inte för att man sov tills dess..vaknade ju när A gick upp o sen har de ju varit vaket några gånger inatt med..men jag kunde iaf somna om o fick mig en timme till )

Elliotts ögon verkar bättre idag..de är lite torrare var idag.. men vi stannar hemma imorn med för säkerhets skull!
Städning har stått på förmiddagens agenda, har som vanligt fått massa hjälp av en söt liten busunge <3 De är så skönt när de börjar bli så stora så de förstår va man menar när man frågar om de kan plocka i sina leksaker i sina lådor själva- o tycka att det är roligt o hjälpa mamma med de. (iofs så ser de ju likadant ut efter en liten sekund igen, men iaf) Nu har jag bara golven i kök,vardagsrum, toaletter kvar. Tänkte ta mig en rejäl skrubbning inne i duschen idag, ser förjäkligt ut! men för att de ska funka så måste lilleman somna först. Lade honom nyss så hopp om att han ska somna finns fortfarande =)

nähä..om man skulle ta o torka lite golv nu iaf? vi hörs senare,
ha en fortsatt trevlig förmiddag,
kramar






Kommentarer
Postat av: eva

milo gillar verkligen när jag plockar fram dammsugaren, han vill alltid hjälpa till =)

det är väl sånt som lär ändras ju äldre han blir haha

2010-10-07 @ 16:45:14
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Såg att du behövde skrubba duschen. Har ni också problem med mycket kalk?! Det blir såå äckligt.



Skönt att Elliotts ögon är på bättringsvägen. :)

När är det du ska gå hem på havandeskapspenning? Är inte det nästa vecka? :)



Visst är den underbar låten?! Men det är "your still the one" också. :) Älskar såna låtar och just nu kan jag knappt lyssna på sånt utan att gråta. haha..

Ja, det var gott med daim o cola, men jag var så mätt efter kvällsmaten att jag bara fick ner två. haha.. :)



Hoppas ni har en fin torsdags kväll!

KramKram

2010-10-07 @ 18:40:08
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback