USCH!


2010-10-26 @ 10:10:09
usch de är väl hur man kan beskriva natten som varit. Elliott har varit vaken, vaken o vaken, vaken vaken! Vet inte hur många gånger jag varit inne hos honom o gett honom nappen o sagt att han ska somna om, sen har han gjort det för att sedan vakna igen. Han har dock peppar peppar inte kommit in till oss en enda gång, men vid fyra tiden så gav vi upp och tog in honoom i våran säng. Där låg han o stånkade o höll på o babblade o grejade i 40 minuter tror jag utan o somna. Va bara o ta med sig honom upp o ta o ge ny blöja, ta tempen (tänkte om han hade feber eftersom han var så varm o hade såna sömnproblem) Men ingen feber va de iaf, vilket va sååå skönt!
Efter blöjbytet gick vi in o lade oss i hans säng, han gäspade till några gånger o vips kvart över 5 somnade han..o vaknade inte förrän 5 över sju! De behövde han verkligen efter att knappt sovit nåt alls inatt kraken! själv lyckades jag väl att somna en kvart eller nåt totalt tror jag..de finns ju inge utrymme för en gravid mamma i en juniorsäng iaf- det är ett som är säkert!

Så idag blir de verkligen lugnt- ska ta o sova lite sen hade jag faktiskt tänkt..de går åt idag känns de som!

Har varit o handlat lite grann o förberett pannkakssmeten till middagen senare idag, så nu kan man äntligen ta de så lugnt man bara vill.

hoppas ni alla mår bra en solig o kall dag som denna,
kramar






Kommentarer
Postat av: Ruby, Milo och magen

hmm undra om det var fullmåne inatt:P? vi hade oxå massa spö inatt! Kram

2010-10-26 @ 11:53:00
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback