v Check


2010-10-11 @ 19:05:39
Då kan man checka av den sista arbetsdagen på ett braa tag nu såhär på kvällskvisten. Kändes skumt o gå dit för att jobba en enda ynka dag med tanke på att jag ju faktiskt var borta hela förra veckan. Men de va trevligt att få träffa alla o prata lite o så innan man gick hem ju! och dessutom kommer de väl säkert o va lite p-möten o sånt som man vill närvara vid sen i framtiden- så springa där kommer jag nog göra ändå. Måste ju ner o se till så de jobbar med ;) hahah!

Känns rätt så otroligt att man ska va hemmavid nu ett bra tag framöver igen, o framförallt att man ska vara hemma nu ända fram till bebis kommer..va ja verkligen hemma såhär länge förra gången?( eller joo, de vet jag ju att jag var, men det är så man knappt kommer ihåg de emellanåt)
Får se va projekten blir denna gången, när jag väntade Elliott så renoverade jag ju tvättstugan. Rev ner tapeter, målade tak, satte upp väv, och målade sedan satte jag ihop spjälsäng, byrå o lite sånt till hans rum. Nu denna gången blir de iaf att sätta ihop en hylla och en byrå till bebisrummet! O sen har jag för avsikt att rensa alla köksskåp och rengöra kylskåpet riktigt ordentligt! Men som sagt, ska ju inte slita ut mig. De får ta den lilla tiden de tar helt enkelt! Ett babynest ska man väl kanske hinna knåpa ihop med eller?

Haha..som sagt, vi får se va dagarna har o bjuda på! De är så mkt man vill göra- o sen kanske man inte hinner/orkar hälften ens.

Nu ska jag ta o kika in på försäkringskassan en sväng,
önskar er en trevlig kväll!
kramar







Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

skönt att få vara hemma nu :D hoppas du både hinner och orkar göra allt du vill=)

2010-10-11 @ 20:00:37
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback