Mitt i veckan.


2010-09-15 @ 17:13:19
Onsdag idag igen, det är inte riktigt klokt va tiden går fort alltså.  Idag har de självklart jobbats, sen när jag kom hem blev de matlagning; lasagne stod de på menyn idag- va inte alls dumt! Sen har jag tömt tvättmaskinen o fyllt den me nytt, ska snart ta o byta maskin igen. Shit va de går åt o tvätta mkt nu när de är dagistider igen ;)

A o Elliott är iväg på en liten promenad, jag tackade nej till att följa med faktiskt. Har lite småont i ena skinkan sen så har jag varit kissnödig o kissat huur många gånger som helst idag- så tänkte att de inte va nån idé o följa me om man skulle bli kissnödig mitt i allt ;P Dessutom så sitter jag ju o väntar på att reprisen av förra veckans true blood avsnitt ska börja. Missade de ju förra veckan o vill gärna se de så man kan se kvällens avsnitt med!

Återkommer senare, för nu är de snart dags =)

kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback