Monday


2010-09-20 @ 19:21:51
Seg dag de varit idag även om den gått ganska så fort. ÄR så trött på allt jädrans tjat om politik just nu så ni anar inte...i var o varannan blogg o på fejan står de om hur besvikna folk är hit och dit.. o jag känner bara att näää- jag bryr mig inte ett dugg faktiskt! De finns så mycket annat att lägga sin energi på just nu- och de är ju som de är..går inte att ändra på. så nu vet ni de ;P

Efter jobbet tog jag bilen till bynn o handlade lite grann inför veckan så vi klarar oss från o handla när A är iväg på kurs onsdag-torsdag. Haha.. kan jag säga annat än att de blir korvstroganoff två dagar i rad då?? va typ en månad sen vi åt de om inte mer bara för att A jämt klagar på att vi äter det så "ofta" så nu passar jag på o laga de när han inte är hemma minnsann ;) 
När jag kom hem så var mina pojkar ute o grejade i trädgården- A klippte gräset o elliott sprang runt o lekte me sina leksaker..så då kunde jag gå in o plocka upp varorna i lugn o ro o röja undan lite med. SEn började jag även med maten. Medan jag höll på å laga mat så hann elliotts farmor o komma på besök med- hon o elliott sprang runt o lekte o tjoade i trädgården. O sen lite senare kom farfar förbi efter jobbet med så de fick sig lite kaffe.
Frågade om de ville se bilderna- på bebisen i magen..men nej Elliotts farfar ville absout inte se dom för han vill inte veta va de blir "eftersom han redan vet vad de blir" som han sa även idag =( O jag som har sååå svårt för o hålla tyst nu, de blir svårare o svårare för varje dag ju =/

Sen blev det en sväng fram till banken för att växla in elliotts knökfulla spargrispengar.. Vi passade på eftersom 50-öringarna kommer att försvinna snart..lika bra o passa på å växla in dom då ju!
Sen blev de lelle o disney channel för elliotts del när vi kom hem, och nu ligger han o sover så sött o har gjort det sedan strax innan 19-snåret.  O jag sitter här o lyssnar på regnet som bara öser ner utanför i väntan på ULLARED kl 20. Sen ska jag sova.

Imorn blir det BM 14.15...lika spännande som vanligt =)

Hoppas ni alla haft en fin dag, o att ni får en trevlig kväll!

kramar







Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Hittade hit från Carolinas blogg och såg att vi har BF med bara några dagars mellanrum. Vi har BF 18/12, dock är det vårat första så tiden dit kanske blir lite mer utdragen än för dig som verkar ha en liten son som ska bli storebror!



Kul att hitta en blogg som är typ i samma vecka som en själv. hoppas att det går bra hos barnmorskan idag! Kram /Emma



ps. Har lösenskyddad blogg men skriver lösen i mailfältet. Ds.

2010-09-21 @ 13:40:48
URL: http://lillaemmasdagbok.com
Postat av: Tova

Så mysigt med en liten i magen ^^



Och apropå valet så tycker jag också att det är lite sjukt hur aaalla plötsligt är så engagerade och arga, SD har ju funnits innan också så då kunde man väl lika gärna engagerat sig mot dem så istället...

Och de fick ju bara några mandat, tror inte de kommer göra så mkt skillnad i längden som tur är ;)

Kramar

2010-09-24 @ 20:29:32
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback