söndag kväll.


2010-09-05 @ 18:23:54
haha..får väl ta o ursäkta den tidigare rubriken i mitt förra inlägg...råkade visst skriva en snorig lördag istället för en snorig söndag..så kan de gå när man är virrig. Skyller på graviditeten helt enkelt ;P

A o jag sitteri varsin soffa nu halvt utslagna, vi har precis lagt elliott i hopp om att han ska somna lille snorisen <3
Vi tog en söndagstur med bilen nu i eftermiddag, åkte runt lite på landsbygden o kikade.. Åkte förbi massa kor. Elliott pekade på kossorna o sa "MUUU". Sen åkte vi förbi mor o far där 2x systermostrar o systermosters kille även satt o rensade kantareller. De hade varit o plockat i skogen..o vet ni vad? MAmma var så snäll så hon skickade med mig gula kantareller hem. ÄLSKAR KANTARELLER =) tack mamma!

Vart även bjudna på lite äppelpaj me sås o elliott han sprang runt som vanligt o skulle riva ut allt i alla kökslådorna. De finns en mopedhjälm som elliott o hans kusin brukar få låna när de är där och såfort vi kom innanför dörren idag så pekade elliott på garagedörren (där den ligger) och sa "melmen" så då va de bara o gå o hämta den så han fick ha den på sig..tänk att de ska va så kul med en gammal moppehjälm.

Nu ska de strax beställas pizza, ska bli superdupergott de =)

ha en trevlig kväll!

kramar






Kommentarer
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

GRATTIS! Du drogs som vinnare i min tävling i samarbete med BAMBA. Har skickat ett mail :)

Kram

2010-09-05 @ 22:17:39
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback