städhjälp =)


2010-09-23 @ 16:36:52
Har en riktigt redig o duktig pojke här hemma som ska hjälpa till o städa. Tog fram varsin trasa att damma med förut- och där jag hade dammat dammade han efteråt..haha! o när jag satte mig ner på huk o skulle torka av lite lister o stönade till lite grann för de tog emot o sätt sig ner..ja då gjorde han de med..min sötnos <3
O ja, när vi hade dammat klart allt då ska han bara "meeer" Ska strax ta fram dammsugaren, elliott ska få "skalet" från våran handdammsugare o "dammsuga" med under tiden så man får ha den stora dammsugaren ifred..haha!

Nä, bäst o fortsätta med städningen medan man fortfarande har orken kvar... Ikväll kommer a hem =)

hoppas ni mår fint idag,
kramar






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

de är rätt bra att ha ibland de där små ;) denver gillar också att hjälpa till med städningen (men han är livrädd för dammsugaren tyvärr =/)

2010-09-23 @ 21:37:23
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad duktig du är som är nästan höggravid och igång och städar massor=)

Hoppas att ni fåren trevlig helg!!



Kram

2010-09-24 @ 16:32:00
URL: http://www.alltforforaldrar.se/frusofie
Postat av: ruby, milo och magen

jooo min mage va gigantisk med Milo också men sen var han ändå inte så överdrivet stor... 3985 vägde han fast var 53 lång men ingen bautabebis ...Kanske samma med denna att magen luras lite?:) Tack detsamma! Hur mår du såhär lågnt?

2010-09-24 @ 21:02:56
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback