Kväll


2011-04-19 @ 19:16:30
Sitter nu här i soffan med en sovandes bebis. Den största bebisen ligger i sin säng o sover. Han var jättetrött ikväll o gick tio bara runt o väntade på att få lägga sig. Vid halv 6 låg han i sin säng o sade "jag sova gott" till sin pappa när han kom in. När han sedan väl fick lägga sig vid halv 7 somnade han på direkten.

annars har dagen mest spenderats ute, hos elliotts kusiner o i våran samt elliotts o leilas mormors trädgård.

Gick o mötte upp a på jobbet förut o gick förbi kiosken o köpte lite mjukglass. Elliott åt med god aptit o såg ut som en clown i nyllet! Riktigt härligt väder idag med ju, o de får de gärna fortsätta o vara.

imorgon är de dagisdags igen, till elliotts förtjusning. Vi andra två ska väl försöka göra lite nytta. Ska göra köttbullar till påsk hade jag tänkt(om lillan sover), sen kan de nog bli lite rensande i trädgården kanske, eller putsa fönster.

Nähä, nu ska jag försöka flytta över sessan till hennes säng så kanske man kan ta sig en snabb dusch om hon inte vaknar! Ha de gott!






Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Vilken härlig dag och vilken underbar avslutning på dagen.



Ska ta och kika in och kolla på dina designer igen....vill ha något nytt nu =) Trivs jättebra med min som jag har, men korten är väldigt gamla. Ska se om det är någon som du har färdig som faller mig i smaken.



Kram

2011-04-19 @ 20:48:00
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback