Morgondagens planer


2011-04-19 @ 21:19:47
Såhär ser morgondagens planer ut om de vill sig väl;
halv7-7 barnen vaknar ( Leila äter nan)
halv 8 elliott o jag äter frulle
kvart i 9 påklädning av ytterkläder o dagis
strax efter 9 shopping på Ica
halv 10 Leila äter antingen eller oxå hamnar hon direkt i vagnen ute för sömn. Jag tränar 40 min på crosstrainern.
halv elva rullning samt stekning av köttbullar.
halv 12 dusch?
putsning av fönster?
kl 1 ca lunch
kvart i två dags att hämta elliotten på dagis.

nÅgonstans däremellan kommer Leila att vakna såklart men när lär ju märkas ;)

sen vet väl jag själv med största sannorlinhet att planerna kommer gå i kras; i alla fall en del av dom.. De är så de är med småbarn i familjen!

resten av dagen kommer garanterat att bjuda på massa bus ute!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback