rena rama lyxen♥


2011-04-28 @ 19:31:10
Rena rama lyxen var det inatt/imorse. Leila sov som en prinsessa i sin säng o va var inte vaken o ledsen en enda gång (!???) o vaknade inte o va hungrig förrän 6 i morse. SEn sov barnen till halv 8. Snacka om lyx med sovmorgon.En välbehövd sådan efter många många nätters oroligheter..så skönt! Tack mina älskade barn ♥

Just nu i skrivandets stund ligger Elliotten o sover. Han var jättetrött ikväll- blir gärna så när de inte kan komma till ro o sova på dagis ju...lägg till massa frisk luft på de med så blir ekvationen en supermegatrött kille.  Han stod vid kvart i sju här i vardagsrummet o sa "mamma sova gott" med filten o nalle puh i högsta hugg. Då sa jag att jag bara skulle hämta tandborsten- när jag kom med tandborsten så hade han redan gått in på sitt rum o lagt sig under täcket. 
Leila håller på att få sin kvällsnan nu så hon kan sova sen.  förhoppningsvis lika gott som inatt.

Jaja, hur natten blir återstår o se för Elliott har hostat massor idag o sen nu ikväll så började de rinna ur näsan på honom oxå.

Nu ska jag kika runt lite grann här på nätet,

ha de gott folk!






Kommentarer
Postat av: ★Fam. Bus★

Haha, vad komiskt ;) Då blir vi alltså hemma båda två, med två knattar hemma :)

Jaaa, de blir lite mysigare när de sover hos en.



Vet du vad jag PRECIS kom på????!!! Jag la Svante på ren rutin i hans säng. Oj, hahaha då blev de inget myspys inatt.

kom på de nu när jag skrev om det... Nåja, det kommer fler nätter ;)



Okey... Tyckte den såg jätte fin ut! Kram kram

2011-04-28 @ 20:28:40
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Ruby Milo och Lova

åå så underbart med sömn! Hoppas Lova och Milo vill matcha varandras nätter snart.. Sovver Lillflickan i egen säng eller brevid er??

Lova är superduktig på att somna i sin säng men sen vid 1 ska hon över till oss och lägga beslag på sisådär 160 cm medan jag och Andreas får dela på 20 :P

2011-04-28 @ 20:35:03
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback