älskade ungar <3


2011-08-30 @ 09:49:49








Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Men vad skönt att komma hem ännu tidigare än planerat! :) Tänk om man hade den lyxen!

Ja det är väl såna tider nu tyvärr. Förkylning och skit. :(

Ja det blev en del bilder. Jag är så sugen på att gå på nått igen. Åh vad skoj! :)

Massa kramar!

2011-08-30 @ 10:00:23
URL: http://www.futurum-nobis-est.com/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Haha joo, jag vill ju det :) Det har jag velat sen barnsben! ;) Det är en bra bit kvar så att säga, men i denna fart kan det ju gå undan ändå :D



För mig var det ett ganska stort steg att ens komma underfund med att jag skulle åka - jag kände ju ingen. Men sen sa Sara att hon skulle åka, o henne hade jag ju träffat en gång iaf, så då bokade jag ;)

Men jag fick mersmak - och vill ha mammabloggkryssning 2012 inom kort ;)



På vägen hem var vi nog alla trötta ;) Jag o Sara satt ju längst bak. I början gick det bra, satt och surfade o sådär, men sen sov jag säkert i två timmar, haha. Sociala Annika liksom ;)



Men själva kryssningen tycker jag var kanon. Jag är supernöjd! Du?



Kram

2011-08-30 @ 10:33:22
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback