Det blir aldrig som man tänkt sig.


2011-08-31 @ 22:29:01
EFter lite trevligt kvällsmatbesök var det så dags att lägga barnen. Ingen av barnen var väl direkt samarbetsvilliga om man säger så. Den lilla var nog minst samarbetsvillig av alla. Hon var sådär övertrött som hon kan bli om kvällarna och vägrade att somna för det. Det är så frustrerande med sådana kvällar ju! Blir ju inte direkt bättre av att det är massa bissingar på gång inte..kraken!

Nåja, runt halv nio gick det äntligen att starta datorn för att ladda ner bilderna till designen, det tog typ en halvtimma bara det eftersom det är nåt knas med internetuppkopplingen emellanåt =/
Nu har jag iaf fått fram ett förslag- som jag iofs vet att jag kommer göra om en miljon gånger imorn- för det är ju bara sådan jag är ;)

Nu väntar sängen- har varit uppe alldeles för länge!

Godnatt kära läsare <3






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Du är så go vettdu!

Ja det är ju väldigt tidigt och jag kan tänka mig att det är mycket mer olyckor då. :) Jag försöka njuta av lugnet haha rätt som det är så kommer han springande här. :)

Kram!

2011-09-01 @ 09:22:20
URL: http://www.futurum-nobis-est.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback