Mitt i veckan


2011-08-24 @ 09:20:38
Gud vilken rolig rubrik jag kom på va? Lär nog vara ensam om den rubriken så smart som jag är ;) eller inte!

Vi kom nyligen hem från dagis där vi lämnade av en leksugem Elliott. Han sa knappt hejdå och ingen kram eller puss fick man. Nu ska Leilan och jag bara mysa och ta det lugnt. Varit en jobbig natt då lillan åkt på en förkylning from hell.

Vi är båda ganska trötta och sega idag. Känner dessutom att det är nån liten förkylning på gång för min del med. Så ingen träning idag- får bli en eftermiddagspromenad istället!

om man skulle ta och fylla i lite libero koder på liberoklubben kanske, det kan ju vara dagens måste. Lådan är överfull och något "viktigt" måste man ju göra så man inte får dåligt samvete.

vi hörs senare under dagen. Ha en fin förmiddag!






Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Va härligt att han är så nöjd med bytet. Vad går han för tider nu när du är hemma?

2011-08-24 @ 09:54:38
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback