Seglivad Söndag


2011-08-14 @ 18:43:02
Photobucket Pictures, Images and Photos


Vilken seg söndag säger jag bara. Barnen har varit uttråkade- mamman har varit uttråkad!

Der är så svårt att veta vad man ska aktivera barnen med ibland ju. När Leila sov på förmiddagen så tog jag fram legot så byggde elliott och jag lite torn av det. Sedan byggde vi en koja ev massa plädar under soffbordet där elliott låg och myste en stund i alla fall.

Nu i eftermiddag tog jag mig en långpromenad- och fick faktiskt med mig elliott. Längs färden gick vi förbi en traktor som plogade, fotbollsplanen där hans pappa brukar spela, och en traktorvagn. Så ni kan förstå att det babblades livligt och glatt i vagnen :)

Nu har vi myst massor här hemma, lade precis Elliott eftersom han var jättetrött. Nu återstår bara det mest spännande av allt- att se om han somnar eller kommer upp igen!

Nu är det nog dags att lägga lillan med hör jag! Vi hörs!

bilden är från lillans rum och tavlan är en present som hon fick av kommunen (illustrerad av Bettina) när hon föddes. Elliott har en likadan.






Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma + gravid med nr 2:)

Sv: Ja han föddes för tidigt, men jag har opererat bort den orsaken, så det är inget som säger att nästa bebis ska komma tidigt den oxå.

Vi var på neonatalen i 10 dagar. Han var ändå inte jätteliten, 2,7kg o 47cm lång:)



Ingen fara, roligt med lite frågor ibland:)

2011-08-14 @ 20:46:18
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback