Tänker på refrängen.


2011-08-23 @ 20:51:22
Nu är det dags att stänga ner. Har suttit vid datorn ikväll och kikat runt lite grann i olika klädbutiker för o se vad de har för utbud så jag vet lite vad som kan finnas när man ska åka o shoppa på torsdag eller fredag :)

har hittat en kort klänning med leopardmönster-men är det ute med leopardmönster? jag tyckte den såg fin ut!! tycker inte det borde vara ute eftersom både lindex, gina tricot, vero moda och vila verkar sälja kläder i sånt mönster. Eller?

haha..velemelie i ett nötskal-frågar andra om vad de tycker!

Nä, sagt o gjort! nu stänger jag ner här för ikväll!

godnatt kära läsare, ses imorn!






Kommentarer
Postat av: ruby milo och lova

Hahha tack men vardagsrummet är mindre igentligen.bilerna förstorar upp lite :-):-) sov gott

2011-08-23 @ 21:05:45
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: ruby milo och lova

Hahha tack men vardagsrummet är mindre igentligen.bilerna förstorar upp lite :-):-) sov gott

2011-08-23 @ 21:57:00
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Eva

tack vännen =) japp nu är jag tillbaka får se hur länge jag orkar denna gången!

men jag tycker nog allt att vi borde kunna få till en träff snart, det är ju bara det att man alltid har så mycket att göra. vi får ta oss tid helt enkelt =)

synd att inte jag ska med på kryssningen men jag hade inte en aning om hur mitt schema skulle se ut eftersom det inte var klart innan man var tvungen att boka =( kram kram

2011-08-24 @ 06:42:17
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback