Bajs :(


2011-12-14 @ 14:11:16
Tycker så himlans synd om min pojke just nu :( Han har ju ända sedan han var liten varit hård i magen i princip konstant. Och vi har kört med laktulos en hel del.  Idag är det dock så illa så han inte kan få ut nåt och han går illa- dessutom så gråter han emellanåt. Har gett honom nåt som ska hjälpa för att få ut det- men det har inte verkat nåt ännu. Håller tummarna stenhårt för att det ska hjälpa.

Vad ska jag göra annars? Åka till VC? åka in till akuten? hjäälp, och A som inte kommer hem idag..han är ju borta me jobbet. Vem ska ta Leila om jag måste fixa detta..

Stackars min lilla pojke :(






Kommentarer
Postat av: Tina

har du testat homeopat? Jag har haft stora problem med min mage i många år innan jag gick till en homeopat & fick en tablett som de kallar för bajsa lätt. Du skulle ju kunna ringa & prata med dem:



Naturhälsan AB

Rosenborgsg. 26, 561 31 HUSKVARNA036 - 13 89 33



Lycka till!!!!

2011-12-14 @ 15:06:03
Postat av: Louise&Isabella + bebis i magen- BF 24 januari

Isabella var med lite dålig i magen förra veckan så Daniel var på apoteket dagen efter och frågade om det fanns något man kunde köpa. Det fanns tydligen något som var från 7 år som man sprutade upp i rumpan som löste upp det supersnabbt. De sa att det var ofarligt att använda trots den rekomenderade åldern. Var receptfritt men man får nog fråga på apoteket. Kan ju vara ett tips till sån extrem magknip!



Grattis till lailan med idag!!



kram

2011-12-14 @ 18:27:16
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback