Ber om ursäkt!


2011-12-12 @ 21:44:31
Ber så hemskt mkt om ursäkt för att jag varit så dålig på att kommentera hos er/ svara på era kommentarer på sistone. Men det har bara varit såååå  mycket på sistone. Men nu är man tillbaka i gemet igen- ganska hyfsat iaf. Så nu ska jag bli bättre på att kommentera när jag läser era bloggar med. För läser dom det gör jag allt- är bara det att det tar sån tid att kommentera när man sitter med iphonen ju. Och datorn den är det nog första gången jag öppnat nu ikväll sedan i fredags.

Så nu blir det skärpning på torpet- och vem vet..kanske delar jag med mig av lite roligheter... vi får se om de blir av först o främst bara ..hihii!

önskar er alla en trevlig kväll!






Kommentarer
Postat av: Nina (tävling: MatHem pågår)

gud ja vet hur du känner. ja sitter å går igenom kommentarer för okt/nov nu. skäms på mig! men man hinner fasen inte.. :S

2011-12-12 @ 22:08:15
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Är även själv dålig på att kommentera, men dom senaste dagarna har jag inte haft någon ork till att varken öppna appen eller datorn för att blogga. Men det kommer nog igen när jag blir lite ledig igen... =)



Roligt med alla roligheter som ni har haft...



Kram

2011-12-13 @ 07:33:21
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Malin

De låter roligt med roligheter:)

2011-12-13 @ 08:01:08
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback