Det blir vad det blir ;)


2011-12-04 @ 13:06:58
Shit så mkt man har o göra mest hela tiden nu! Ska jag vara riktigt ärlig så längtar jag lite grann till jul när man bara kan sitta ner och ta det lugnt o njuta av att bara vara med sina nära och kära <3

Igår va vi då så på julbord. Svärmor o svärfar kom hit vid fyra och då åkte vi iväg till mamma o pappa för lite fördrink och snack med alla innan bussen kom och hämtade upp oss till turisthotellet. Jag hann nog att dricka två cider och en snaps innan det åktes upp. plus lite mer än en halv på bussen såklart ;)

Kan inte säga annat än att jag blev riktigt nöjd och glad över julbordet uppe på turisthotellet. Var verkligen stoor skillnad på detta jämfört med det stället vi varit på de senaste åren. Det fanns 3 olika sorters omeletter, den kokta potatisen var jättegod, de hade egengjord fläskkorv med..mums =) o sen hade vi ju såklart dessertbordet där det fanns ostkaka, ris a la malta, chokladbollar, tryffel, hemmagjodra maschmallows, hemmagjord fudge, knäckklubbor, chokladmousse, panacotta, småå pepparkakscupcakes och mkt mer därtill =)  blev 2 snapsar under ätandets gång.

jag som egentligen inte är nåt större fan av julbord blev helt begeistrad- tro det eller ej =)

Sen när vi blev hämtade av bussen så  blev det lite efterdrinkar oxå. Var jättemysigt och trevligt. Men jag tyckte såklart synd om barnvakterna här hemma. Så vid elva var vi hemma igen! Då sov barnen som godast med =)

Idag är jag allt lite seg. HAde så svårt att somna inatt- somnade nog inte förrän 3-4 nån gång. Så fick en liten välbehövd sovmorgon imorse av mina hjärtan =)

Annars är det mest lugnt idag- blir lite tvättande och sånt skoj. Sen kanske jag borde baka nåt? är ju kalas nästa helg igen ;) Dagen efter vi varit ute på julbord med jobbet..blir grannt det ;)

hoppas att allt är bra med mina kära läsare.. återkommer förhoppningsvis senare!

KRAMAR

Glöm inte att vara med och tävla om ett valfritt iphone/samsung galaxy s2 skal här tävlingen avslutas ju imorn kväll!






Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Nu är min åttonde jultävling avslutad :)

Kika in här för att se om det var du som vann:

http://millahoman.blogg.se/2011/november/jultavling-8.html

Kram // Millah

2011-12-04 @ 16:16:31
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Vad härligt att höra att det är en sån fin stad! =)

Ja sambon ändrar sig lite hit och dit när det gäller flyttandet så inget är spikat liksom. :)



Kramis!!

2011-12-04 @ 16:17:49
URL: http://www.sojkasframtid.com/
Postat av: emmi

Kul att du deltagit i min julkalender! En vinnare kommer att länkas och kontaktas imorgon.

Lucka nr 5 kommer upp 08.30 imorgon, titta in och se vad du kan vinna! Delta gärna.

Lycka till! Kram, fashiontwisted.com

2011-12-04 @ 16:19:30
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Nu är min nionde jultävling avslutad :)

Kika in här för att se om det var du som vann:

http://millahoman.blogg.se/2011/november/jultavling-9.html

Kram // Millah

2011-12-04 @ 17:19:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback