En tripp till A6


2011-12-29 @ 17:58:27

Idag tog familjen Karlsson/Johansson en tripp till Jönköping för att kika in rean. När vi kom dit runt 11-tiden var det ganska lugnt o behagligt på A6. Men sen började det att plocka på med folk. Var så man knappt orkade engagera sig i o titta på det man hade tänkt sig.

Vi kom iaf hem med ett par jeans, och ett par rea termobyxor till Elliott,ett par söta prickiga leggins till Leila, ett par tröjor som pappa A fyndat på mq's rea.

Själv var jag på jakt efter lite träningskläder-men orkade inte engagera mig så blev inget. Hittade en ärmlös blus som jag redan har fast utan mönster- men de fanns självklart inte kvar i min storlek :(

En sak lyckades jag iaf fynda på stadium. Men tyvärr så får denna inte vara just min, utan barnen tror att den är deras; en gymboll får nog ta och lägga ut den i bastun när jag inte använder den. Enda chansen till att den ska få vara ifred så den inte går sönder ;)

Ni ser ju själva.....


Photobucket Pictures, Images and Photos

Photobucket Pictures, Images and Photos
helt överlyckliga barn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback