Nyårslöften?


2011-12-30 @ 21:27:47
Kommer ni avlägga några nyårslöften? i så fall vilket/vilka?

Mitt kommer absolut bli att satsa på mig själv lite mer. alltså inte att vara självisk o bara tänka på mig själv. Utan mer att försöka få min kropp i form genom bra kost och träning. Vill bli av med mitt sötsug och sedan få en fin kropp istället för denna dallriga fula mage med kärlekshantag som heter duga. Tror ni jag klarar det? Har verkligen sett till så det inte går att dra sig ur den första månaden- och hjälp det kommer jag att få =)

mer än så avslöjar jag inte just nu..hihi!






Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



ta hand om dig, kram!

2011-12-31 @ 02:00:05
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Låter lite som mitt. Jag ska försöka äta mer regelbundet och ta hand om min kropp. :)

Kram och gott nytt år!

2011-12-31 @ 10:35:14
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback