Online PT önskas


2011-12-06 @ 21:39:31

Är det ingen därute som kan tänka sig att bli min PT online? Jag har verkligen såna problem med o veta hur jag ska träna rätt och vad man ska äta för att få bäst resultat. Skulle behöva gå ner några kilon- men vill mest få en fysiskt tåligare kropp som orkar mer o inte blir trött, vill bli av med sockerberoendet dessutom! Sen kanske få tips på bra magövningar för en dallrig o hängig mage.

Ingen som vill sponsra mig med en gratis testmånad?? Kan ju tipsa och blogga om hur det går i så fall ;)
Jaja, drömma kan man ju!


godnatt raringar







Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Det fanns ju tips på övningar som var bra för en efter-graviditet-mage på Aftonbladet igår. Blev lite sur att man var tvungen att använda armarna bara. Inte lätt när man har en spricka i armbågen :(

2011-12-07 @ 08:21:32
URL: http://borderkillarna.blogspot.com
Postat av: Fnulan

KÄnner direkt att det inte är mig du vill ha hjälp av...

2011-12-07 @ 15:36:03
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback