Vardag igen


2011-12-27 @ 19:48:10

Då är en vanlig tisdag avklarad igen. Sambon har jobbat- jag och barnen har lekt och busat. Elliott fick så mycket olika lego när han fyllde o i julklapp så idag har vi byggt lego för glatta livet.

Blev bland annat ett stoort garage till bilarna efter en viss liten busunges önskemål ;)

Det blev en repa med våra dammsugare förut med. Var så raskigt på golven och barnen var inte sena med att hänga på med deras egna dammsugare... Även om de tröttnade efter en stund.

Och sen denna tvätt- när tar den slut? Man gör ju inget annat än att tvätta-hänga upp tvätt- vika tvätt. Sen börjar det om på ny kula igen.

Imorn blir det antagligen en sväng till stan för o kolla in rean lite. A är ledig två dagar nu- ska bli mys :)

hoppas allt är fint med er!


Avslutar en bild på en trött liten fesa







Kommentarer
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Men gull flickan! :)



Ja tillbaka till vardagen och jag känner mig bara trött faktiskt. Inte så mycket ork liksom. Och jag känner typ att jag kunde stängt datorn och gått i ide eller något. :)



Kramis!

2011-12-29 @ 12:32:44
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback