effektiv förmiddag.


2011-02-17 @ 13:24:16
Idag har de faktiskt varit väldans effektivt här hemma.  Vi va o lämnade storkillen på dagis runt nio, sedan åkte vi hem o bytte till vagnen- och tog en promenad.
Efter promenaden sov lillan fortfarande så hon hamnade ute på altanen, med babymonitorn igång så började jag o städa. HAnn klart med allt innan hon vaknade. Fick ju iofs gå ut några gånger o pilla i nappen o lite..men hann klart =)
Sen hann jag precis o steka klart raggmunkar o pannkakorna som ska ätas idag innan de hördes ett "jag vill komma in" gnäll.

Gud va skönt det är när man för en gångs skull hinner med allt man har tänkt sig o göra ju =)

Om en stund är det dags att hämta storkillen på dagis igen, o efter blir de nog en promenad med syskonvagnen. Skönt med luft o jag behöver röra på mig om de ska hända nåt på måndag när det är vägningsdags igen.

vi hörs senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Vad skönt att kunna göra sånt i lugn och ro, här blev det städning med en busig liten kille som är ledig från dagis pga att jag är ledig....



Skönt nu när man kan vara ute igen...hoppas ni fick en mysig stund ute...



Kram

2011-02-17 @ 14:29:11
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback