Mitt i veckan.


2011-02-23 @ 12:22:24
Då va de mitt i veckan igen, snart helg med andra ord =)

sitter här o bränner över lite bilder som jag fört över från digitalkameran för x antal veckor/månader sen... bäst o bränna ifall datorn skulle paja eller nåt- då har man inte bilderna kvar ju =( har dessutom hunnit med o byta sängkläder i alla sängar med, skönt de =) blir eventuellt lite damning sen med.

Lillan hon ligger än så länge o sover ivagnen i groventrén o har sovit gott sedan promenaden startade strax efter nio när vi lämnade elliott på dagis...men vaknar nog snart.
Idag behövde jag inte ens klä av elliott hans ytterkläder- de skulle åka upp till omberg idag o leka där hela dagiset =) o de skulle få åka BUSS =) jag tror minsann att elliott trivdes som bara den när han fick sitta i bussen.

om man skulle ta o se om lillan kunde vakna kanske?

hörs senare.
kramis









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback