Tappa hår


2011-02-04 @ 11:58:49
Lillan har tappat en hel del av sitt mörka hår , de där bak är fortafarande kvar, men det där framtill är de värre med. Känns lite sorgligt- för de va ju sååå gulligt me mörkt hår. Nu har de iaf börjat komma fram lite nytt gullefjun- ser ut att kunna bli mörkblont som storebrors hår =) MEn ögonen däremot- de blir inte likadana som storebrors. HAn har ju bruna ögon (som hans mamma), leila har blå/gröna ögon.
De säger ju att barns ögonfärg kan ändras ett bra tag när de är små. MEn jag tror att hon kommer få den färgen hon har. För de va likadant me elliott, hans ögon vart bruna nästan direkt.

Nu till en spännande fråga enligt mig; Nån som vars bebis ändrat färg på ögonen efter några månader?






Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Lukas hade nästintill svarta ögon när han föddes tack å lov blev dessa bruna hah! Jag blev ju bra chockad då jag hade hört att "alla barn föds geggiga, hårlösa och blåögda" lukas var helt clean och massa mörkt hår plus svarta ögon=P

2011-02-04 @ 13:58:46
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: eva

milo hade först gröna..sedan efter ett par månader blev dom bruna..

samma med neah verkar det som...just nu är hennes brungröna..

2011-02-04 @ 18:22:13
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback