Tisdag.


2011-02-15 @ 13:40:29
Denna veckan den rullar på den med.. Imorse vaknade storkillen strax innan halv 8 faktiskt =) Då gick vi upp, jag satte på tvn o gjorde hans lelle. SEn hann jag att plocka o dona lite innan den lilla sessan vaknade. SKÖNT =)
Runt halv tio började jag klä på barna sen blev det en liten promenad ner till jobbet o sen upp till ica. Där träffade vi sis med hennes barn. Så vi gick förbi barnens mormor o morfar o stannade där på fika ( jag åt ingenting, stod på mig). Elliott o hans kusin busade som bara den..Elliott blir alltid såå glad när han får träffa W, o så ledsen när han ska gå hem- då brukar han gråta o säga W's namn flera gånger om för då har han så roligt så han inte vill gå hem.

Just nu så ligger leila o sover i vagnen ute i garaget, elliott ligger i sin säng o sparkar i väggen (läggningsförsök pågår). JAg tror dock inte att Elliott kommer att somna. Han skulle behöva sova en stund idag- men så är de med de!

Ikväll blir de lite myskväll hos E som skulle bjuda på scones..mumma =)

nähä, göra lite nytta kanske?

HA en trevlig dag allihopa!

kramar






Kommentarer
Postat av: eva

nä fick ingen present..men fick massage istället =)

gav ni varandra något ?

2011-02-15 @ 14:10:31
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: johanna med tyra o otto

Du kommer klara det:)



Ja man gör ju allt för att de ska må bra de små liven:)

2011-02-15 @ 14:42:11
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback