En fredag fylld med överraskningar? iaf en till att börja med =)


2011-01-21 @ 11:34:48
Vad glad jag blev när jag kikade in här nyss och fick se att jag hade fått en kommentar av johanna där det stod att vinnaren nu va utsedd i en tävling o att man skulle kika in. När jag kikade in så såg jag till min glädje att jag hade vunnit =) O va hade jag vunnit då? ett par lundmyr strumpbyxor till Leila..hon kommer va sååå fin sen ju =)
Tack så mkt johanna och dobidobi.se

Vilken rolig överraskning såhär på fredagsförmiddagen =)

De mest roliga är ju ändå att jag typ nästan hade glömt att jag va med och tävlade om ett par sådana. Var nämligen inom kidzshoppen igår där jag bland annat fick veta att de skulle få in lundmyr grejer nästa vecka och då bland annat dessa strumpbyxor. Så nu behöver jag ju inte köpa några =)






Kommentarer
Postat av: Nina

å grattis! dem är ju så tokfina! vill ha dem själv till min skrutta! :D

2011-01-21 @ 12:24:29
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback