GNÄLL O SLUTA


2011-01-25 @ 13:55:35
Barnen har varit  gnälliga idag som befarat, den lilla mest. När hon var som mest tjurig så villeLei elliott komma till sin mamma. Jag testade babysittern, jag testade o lägga henne i vagnen här inne men hon bara skrek mer o mer..och elliott han låg på golvet och illskrek o tjöt han med..snacka om KAOS.haha! De är väl så det är med två barn!
Fick iaf till slut lägga ut henne i hennes vagn, där sov hon iaf kanske 10 minuter innan hon skrek igen, sen fick jag springa ut o in med 5-10 minuters mellanrum medan jag lagade maten o elliott stod bredvid mig vid bänken o lekte med vatten.

Sen efter maten så lade jag elliott i hans säng, men skulle han sova? nää..skulle inte tro det. Så nu har han precis smygit ut från sitt rum o springer runt här i vardagsrummet. Leila hon sitter här i min famn o är för en gångs skull lugn, de va när kusinerna va här o nu som hon är lugn..annars har de verkligen varit liv i luckan.

HAr förresten slutat med minifomen nu, leila blir inte ett dugg bättre av den. Tycker hon tvärtom börjat gnälla mer o oftare än hon gjorde innan, o sen så har hon fått lite utslag i ansiktet. (om de beror på minifomen eller inte de vet jag inte såklart men bättre o ta de säkra före de osäkra)

tror det är en liten busa som är hungrig här nu,

vi kanske hörs nåt senare idag,
kramis






Kommentarer
Postat av: Louise

Har du provat semper magdroppar? Kram

2011-01-25 @ 17:52:59
URL: http://www.myworldofsunshine.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du kan äv prova mjölkfritt, om hon har utslag kan magknipet bero på det. Det ska finnar ersättningar fria från mjölkprotein.

2011-01-26 @ 19:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback