Konstigt.


2011-01-11 @ 13:50:44
känns lite tomt och konstigt här hemma just nu. Leila ligger ute i garaget i syskonvagnen o sover. Det har hon gjort sedan vi kom hem mellan 12 halv ett. Elliott han somnade för en liten stund sedan trots att de verkade i princip omöjligt att få honom o somna. Så nu sitter jag här o lyssnar på tystnaden o undrar vad jag ska göra.

Har precis tänt en brasa iaf, tyckte de va lite kallt härinne nu. Ska nog ta o gå fram till apoteket en sväng senare när barnen vaknat o se om jag kan köpa en till nappflaska till Leilas NAN. hon har ju två stycken Dr Brown- men kan va bra o ha en till- för ibland hinner man inte med o diska osv.
Hade tänkt o testa sån där MAM flaska..nån som använder såna till sina/sitt barn?

nähä.. nu tycker jag lillan borde vakna snart...de börjar ju bli matdags för henne.

hörs senare,
kramis






Kommentarer
Postat av: eva

jag hade mam ultivent i början till neah..men jag gillar dom inte så mycket..ibland läckte dom och så tyckte neah att själva nappen var för stor så det rann ut från mungipan..

vi använder bara dr browns nu. jag har massor med flaskor för som du skrev ibland hinner man inte med att diska och smidigt när man ska iväg så kan man packa ett par stycken =)

dessutom så är jag lat och fyller flaskorna med rätt mängd vatten och ställer i kylen med lock. så när det är dags att mata så tar jag bara fram en flaska vatten och värmer, häller i pulvret från dosetten. klart !

2011-01-11 @ 14:20:54
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Jag har MAM till Ian...han äter välling ur den och den funkar jättebra. Då han var ett kräkbebis när han var liten så provade jag den då han började med välling och det blev bra med den, inte lika mycket kräk.



Kram

2011-01-11 @ 18:46:31
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

MAMflaskorna med ventil i botten är hur bra som helst! de har vi kört stenhårt på ^_^*

2011-01-12 @ 01:17:55
URL: http://nextpage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback