Måndag- Ensamma


2011-01-10 @ 08:14:07
Godmorgon i stugorna. Här sitter nu jag o elliott o passar på att mysa lite grann medan lillasyster ligger o sover i sin vagn så sött!
Natten har varit ganska bra ändå. Var bara det att lillan hade svårt att komma till ro o somna. Hon vaknade om o om igen o somnade nog inte förrän 12 halv 1. sen vaknade hon vid kvart över 2 och var hungrig o sen gick de en bra stund innan de va dags igen- för sen åt hon inte förrän halv 7. Så de är väl ingen idé o klaga inte =) Elliott kom in till oss runt fyra i morse o ville sova hos oss med. Så fyra stycken har vi varit i sängen...så mysigt så <3

IDag vet jag inte va vi ska hitta på. HAde tänkt mig en promenad med syskonvagnen- men de blåser ju typ storm ute. Får avvakta till senare idag o se om vinden avtar lite grann.
För övrigt så är jag och barnen ensamma hemma nu fram tills imorn kväll. A är nämligen iväg med jobbet..men de ska nog gå super det här =) de är ju så snälla o rara mina fina barn!

Önskar er alla en trevlig start på veckan,
hörs.
kramar






Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Otto säger tack så mkt:)

2011-01-10 @ 08:47:01
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

jo de har vart en jobbig period men på bättringväg de är han :)

o, vad hade hnt med hene? :(



tack gumman! kramar

2011-01-10 @ 14:08:12
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: *Carro o Elsa och bebis i magen*

Har missat helt, vad har ni för syskonvagn? e du nöjd?

2011-01-10 @ 18:58:57
URL: http://mammatillelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback