SOOL =)


2011-01-07 @ 12:34:36
Tänk va lite sol kan göra mkt. När jag och barnen va ute o gick på förmiddagen så tittade solen äntligen fram, så som man saknat den så kändes de genast mkt lättare. Man vart genast riktigt glad och pigg!

Nu försöker jag få mina barn att sova. Hoppas dock inte på några större mirakel för Elliott har inte sovit mitt på dagen sen han va sjuk då i mellandagarna. HAn är jättetrött men vägrar typ o sova. O skulle han nu somna så skulle lillan säkert strejka. Försöker få henne o somna lite i hennes vagn härinne- men de verkar hopplöst! hon ska bara vara nära sin mamma hela tiden.
så de här med att få barnen att ens sova samtidigt någon minut på dagen- de får man nog drömma om. Men solen är ju iaf framme o det är fredag =)

önskar er alla en trevlig dag.

kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback