Waxy Waistshaper


2011-01-30 @ 21:20:06
Idag när vi va iväg så införskaffade jag mig faktiskt en gördel. Använde ju belly bandit de första dagarna- men sen vart den för stor. Fick till slut sålt på den men sen tyckte jag att de va för mkt pengar att köpa en ny i en storlek mindre. Nu hade jag ju spanat in en på lindex o tänkte mig att jag skulle prova en o se hur den kändes iaf- o vips så följde den visst med mig hem =)
Nu får vi se om den verkligen hjälper nåt. Tycker magen är ganska så dallrig och hängig och typ väller över byxorna fastän det inte är " fett" som hänger över utan det är mer typ tjock hud som hänger över nu. Jaja..här ska testas iaf!

det står att den ska forma midjan och minska midjemåttet- funkar de månntro?

Någon som testat waxy waistshaper?? Hur tycker ni den funkade?






Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

Absolut, de tycker jag evrkligen att vi skulle göra :D



jag kör ingen metod just nu. Ska föröska börja använda mig av viktväktarna. Just nu äter jag bara sunt och inte förmycket och inte onyttigt och så :D



kramar

2011-01-30 @ 21:44:53
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback