En aktiv dag


2011-07-10 @ 20:40:37
Sambon o jag sitter i varsin soffa och njuter av en stunds tystnad medan barnen fortfarande sover. Ingen som vet om lillan vaknar snart igen- hon är svårflirtad när de gäller sömn!

Denna dagen har rullat på riktigt snabbt!
a spenderade förmiddagen med att klippa häcken. När han var klar passade jag på att rensa ogräs vid plattorna på baksidan- o eftersom leilan fortfarande sov när jag var klar så åkte bikinin på! Gäller att passa på när solen tittar fram.

Något som va riktigt skönt idag med var att mamman i huset slapp o laga mat då svärmor i svärfar bjöd hem oss på lunch. Det tackar man verkligen inte nej till, tack :)

I eftermiddags blev det sedan en tur till hamnen i Gränna. Blev glassätande o så gick vi runt och kikade lite! Värsta fina vädret och mkt folk som badade!
Åå jag längtar galet mkt efter Ölandstrippen såna här dagar - snart är vi där <3


Photobucket Pictures, Images and Photos
en glad leila hos svärisarna

Photobucket Pictures, Images and Photos
elliott åker polis motorcykel i Gränna


hoppas ni alla haft en mysig dag i det fina vädret!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback