Ibland måste man förändra sig lite


2011-07-25 @ 22:26:58
Ja ibland måste man ta o starta upp datorn o sitta lite vid den oxå. Sitter nästan jämt annars o bloggar från iphonen. Inser nu dock hur skönt o snabbt det är att skriva längre rader med datorn ju- som annars tar hundra år med mobilen.

Dock är det mkt smidigare att göra bildinlägg med iphonen-eftersom alla bilder jag tar nästan alltid ändå tas med den!

Nu har jag pillat lite lite grann med min scrollmeny under headern- kanske kan jag hinna göra klart den imorn?

GODNATT KÄRA BLOGGVÄNNER,
SES IMORN!






Kommentarer
Postat av: Lena - mamma till Ian

Här används med iphonen flitigt, sitter inte med datorn längre. Men det är skönt att använda datorn för att skriva längre inlägg och sånt.



Kram

2011-07-26 @ 06:42:04
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback