Sova


2011-07-15 @ 22:34:08
Ikväll hade jag tänkt fixa med en ny Bloggdesign till bloggen- men mitt i de tankarna kom jag helt av mig då lillan vaknade. Fick sätta mig och vagga henne en liten stund. Sedan dök de upp nån serie på tv11 kl20 om pojkvänner som beter sig som skit så då fastnade jag där.

När jag sedan kunde konstatera att CSI dubbelavsnitten redan hade setts så drog jag igång datorn. Men som alltid när jag får för mig nåt så va de mindre än 1 timmas batteritid kvar, och det hade jag aldrig hunnit på ju! Så blev lite surfande och sedan sattes datorn på laddning.

Så imorgon när jag går upp så står datorn och väntar på mig fulladdad och klar för användning- imorgon måste jag ;)

Tills dess- Godnatt alla vänner- vi ses imorgon! Kramis






Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

hihi det kommer alltid nått i vägen :)

2011-07-16 @ 04:41:14
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback