Mysig förmidag!


2011-06-15 @ 13:30:51
Efter att vi lämnat Elliott på dagis så styrde Leila o jag vagnen mot byn för o möta upp leilas mostrar o kika på skolavslutningen. JA, för idag slutar alla barnen skolan för att ha sommarlov!

Så roligt det var o se alla barnen, o sen var vi vid högstadiet o kikade på min kusin som slutade nian idag. Var så mkt folk ute-inte ofta det är de på bynn inte =)
Blir ändå lite nostalgi på nåt sätt- man tänker tillbaks på alla skolavslutnignar man själv varit med om; o när man slutade nian. De var verkligen längesen ju, vad gammal jag är ;)

Avslutade självklart med lite fika på mammas altan med jordgubbsbakelse från fiket =)

Bara skolavslutningen varit så blir de på nåt sätt sommar i mitt sinne- de är då sommaren börjar på allvar- så har de alltid varit för mig!  hoppas att de blir riktigt fint väder nu framöver så alla barnen får sola o bada o ha de roligt =)

Nu är de snart dags o hämta storbusen på dagis, ha de gott!

kramar







Kommentarer
Postat av: Erika

såklart har ju jag gjort ormarna o spindeln =9



jag undrar hur ja kommer känna om jag vill ha fler barn sen eller bara 2 =)



erika

2011-06-15 @ 14:31:03
URL: http://taby.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Ja eftermiddagen var varm och fin :)

Har du bokat kryssningen?

Kram

2011-06-15 @ 19:52:35
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Ja eftermiddagen var varm och fin :)

Har du bokat kryssningen?

Kram

2011-06-15 @ 19:52:36
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback