Rart <3


2011-06-28 @ 20:58:21
Svärmor ringde förut ikväll o undrade om hon inte kunde ta Leila en sväng på torsdag när Elliott är på dagis så jag får vara själv lite grann. Det tackar man ju inte nej till. Då kan man ju kanske städa i lugn och ro.. (fast känner jag mitt ego rätt så kommer jag nog steka i solen om det är fint väder tyvärr =/ )

Vet ni vad hon sa? "Jag tänkte jag kunde ta Leila eftersom jag hade Elliott häromdagen så det blir rättvist"
Hur rart sagt är inte det då? Iofs så är Lillan är bara strax över halvåret-tror inte hon bryr sig om sånt ännu. Men det är verkligen supersnällt av henne.

Vilka underbara människor vi har runtomkring oss som ställer upp så <3






Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh vad härligt, passa på och njut :D



Har du hittat hyttsällskap till kryssningen än?

2011-06-28 @ 21:30:12
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Ruby, Milo och Lova

allt är bara bra:) hur mår ni sötnosar?? har du hittat någon att dela hytt med på kryssningen än??? fan har lite ångest att ja inte ska med..men jag känner lite att jag har lite ont om pengar denna månad när vi varit tvugna att köpa dator osv. skit, mhmmhmhmhmhm... hade verkligen varit himla skoj annars.

2011-06-28 @ 21:49:19
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Ruby, Milo och Lova

haha okej!! hmm!! fan ska mankanske boka då??? måste tänka lite på dwet lite till känner jag...vore skoj å träffa dig också!vad kostade det nu igen???

2011-06-28 @ 22:22:54
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback