Fredag.


2011-03-11 @ 10:29:15
Kaosnatt värre här- Elliott har blivit förkyld så har fått springa fram o tillbaka till hans rum mest hela tiden inatt..o sen har jag själv haft svårt att sova med eftersom jag själv inte känner mig helt kurant. Ont i gommen o ena sidan av halsen- förkylning på gång för mig med månntro? Sen bestämde leila sig för att de va morgon o dags att gå upp med en bajja runt 5-halv 6 när elliott låg inne på sitt rum o gnällde med- va bara o be A gå in till storkillen.

Blev byte av blöja o matning, sen låg vi alla 4 inne i sängen o myste en stund. Hoppas för gudarnas skull att Elliott sover nåt på dagis idag med tanke på hans oroliga natt o att han vaknade redan runt 5 i morse.

Idag blir de ganska lugnt här hemma eftersom jag känner mig lite hängig själv, ska eventuellt åka till mjölby en sväng i eftermiddag o äta på burger king o köpa lite gottis till helgen =) men de hela hänger på hur barnen mår.

Nu ska jag nog ta o göra veckans viktrapport i viktbloggen.. hörs senare!

kramar






Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan man få läsa i viktbloggen?

2011-03-11 @ 10:35:57
Postat av: Emma

Usch, det låter inte alls som en rolig natt:( inte kul när dom är förkylda.

Ha en jättehärlig fredag och krya på dig:-)

Kram

2011-03-11 @ 11:17:21
URL: http://celmaochbamse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback