ny vecka.


2011-03-21 @ 13:35:35
Då är måndagen här igen. Blev en morgonpromenad i morse- va skönt me frisk luft. Men nu vill jag absolut inte gå ut mer typ- har tagit i att blåsa ännu mer än de gjorde i morse. Men det är i af många plusgrader ute o fåglarna kvittrar =)

Barnen
de sover just nu. Elliott i sin säng o leila i sin vagn ute i garaget där det är svalt o skönt! Och jag passar på att läsa lite bloggar o kika runt nu när de äntligen ges tillfälle =)

veckan som varit har de inte gått så bra med min viktnedgång- har känt mig hängig ända sedan jag var sjuk o varit lite förkyld så tog de lugnt förra veckan.
Denna veckan är jag dock igång igen känner jag och nu ska de bli fit som bara den ;) Blir promenader o sen träning på det. Ska dessutom börja köra plankan varje dag nu. Nu måste det bli ordning på torpet!


vi hörs senare,
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback