Onsdag-igeen?


2011-03-30 @ 10:55:51
usch, det är otäckt vad tiden går fort ibland. man hinner knappt med!!

Solen är framme o de verkar bli lite varmare nu jämfört med de där minusgraderna de va när vi lämnade elliottbus på dagis. Skruttan ligger o sover i sin vagn, ska snart ta o gå ut och gå med henne om hon fortfarande sover då. Måste röra på döfläsket. För igår fick A för sig att vi skulle åka till mjölby o käka mcdonalds- o sen stannde vi o köpte godis me såklart. O jag som skulle va duktig o träna igår- men de fick jag inte eftersom A ville se på sverige matchen när vi kommit hem, han tyckte att när jag ändå hade varit onyttig så kvittade det. FAn vilket bra stöd man har. Han ska ju inte ens föreslå att vi ska åka in till mcdonalds och han ska peppa mig så jag tränar ju!

De går inge vidare de här nu ju =( Blir inge inlägg i viktbloggen förrän jag känner att jag kommit igång igen!

ut och gå nu då kanske?

vi hörs,
kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback