Snabbt.


2011-03-01 @ 21:57:34
Skriver ett snabbt inlägg här nu. HAr precis svarat på lite kommentarer o försökt läsa mig igenom lite bloggar via bloglovin'. Det är verkligen inte lätt de här med att hinna med riktigt...o sen är de ju så mkt man läser som man vill kommentera- fast tiden inte finns.

Ni kanske märkt att de blir mkt korta inlägg här numera?

De är för att jag kollar via telefonen, o passar då o då på att skriva nåt litet då med. Typ när lillan ändå sitter i mitt knä och äter etc- då kan man passa på att kika runt lite.

Hoppas att ni alla därute mår bra,
kramar






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; ja, de har ju en tendens att växa de små filurerna ;D

det är lite jobbigt det där när det går flera program man vill se samtidigt!

Klart jag följer BB, det är ju nästan ett måste ;D tycker det är lite dumt med den sena tiden bara... Visserligen så är jag ju vaken då oavsett, men ändå ;)

här är det mesta helt okej=) hoppas allt är bra med er?

kramar

2011-03-01 @ 23:18:18
URL: http://nextpage.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

hahah jaa :P jag kollar alltid på kvällen, lite dumt nog för jag är hur slut när jag vaknar på morgonen eftersom båda barnen har börjat vakna 6-6.30 :P hahaha :D hoppas allt är bra med er :)

kram

2011-03-02 @ 07:17:32
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå visst har jag tid att ses =) nu lämnar Magnus Milo på dagis på morgonen så jag hinner med att göra lite mer än att bara lämna och hämta! Allt bra med er ? Vi får ta och bestämma en dag att träffas . Kram

2011-03-02 @ 08:08:47
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback