Söndag.


2011-03-27 @ 17:02:16
Söndagen har gått till att mysa, slappa o sova lite grann känns de som. Inte har de hänt mkt här. Men det är så mysigt o skönt o bara vara hemma o bara va. Elliott han är fortfarande febrig- 39,5 grader hade han förut =( har han feber imorn med så funderar jag på att ringa ner till VC o se om vi kan få komma så de kan kolla honom lite. Han kan ju inte direkt berätta för mig vart de gör ont- för han är ju i den åldern där man säger AAAJ så fort nån rör honom typ,hihi!

Vi tog oss en riktigt skön nap inne i våra sängar förut Elliott och jag. JAg småfrös- elliott var svinvarm o låg utan täcke. STACKARN! hoppas han blir frisk snart nu.

HAr väl inte så mkt mer o tillägga just nu faktiskt-
hoppas ni mår bra
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback