Träna, vad är det?


2011-03-29 @ 11:32:56
Haha.. de här med o träna samtidigt som man är hemma med barnen är precis värdelöst alltså. Igår när Leila va snäll o låg o jollrade på täcket på golvet o elliott satt o kikade på tv så tänkte jag passa på o va lite effektiv o göra plankan. Men tji fick jag. Så fort jag hade rest mig upp i läget så kom elliott springandes o hoppade upp på min rygg- och hur gick de tror ni? inte alls.  Så fort han hade försvunnit gjorde jag gång på gång nya försök- men han bara kom springades tillbaka o skulle klättra upp på min rygg busungen- så jag fick ge upp!

O sen skulle jag testa o köra crosstrainern en stund när hon ändå låg och sov o elliott satt o softade- då sprang han fram till den o sa att de va hans o klättrade upp på den innan jag ens hann komma upp på den.

Så jaa..de går inte alls de här ;P






Kommentarer
Postat av: eva

haha kan se det framför mig =)

2011-03-29 @ 13:07:51
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: ★Fam. Bus★

Hahahaha dessa barn ;)



Trodde itne Svante skulle bli så förtjust i blixten, men jag hade fel :)

Har du lika svårt med att få av honom vissa såna kläder han älskar oxå?? kram kram

2011-03-29 @ 16:33:07
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback