Kvällstajm


2011-05-12 @ 19:39:25
Barnen sover för tillfället. de enda som hörs är tvättmaskinen o ljudet av bigbrother reprisen som jag kikar på. A han är o tränar fotboll så jag passar på i kika på de jag vill kika på!

Dagen har gått ruggigt fort tycker jag. De har handlats på Ica, solats, busats massor med skruttan, städats lite. A slutade vid 12 idag så han fick hämta elliott på dagis, de händer inte ofta så då passade jag på att röja undan lite här hemma.

elliott va riktigt seg nu i eftermiddag /ikväll eftersom han varit ute o lekt på dagis hela förmiddagen o inte sovit något, så de gick lätt o lägga honom. mammas stora fina kille

nu tillbaka till bigbrother! Ha en fin kväll!






Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Det är jättesurt att den inte har kommit än...



Håller på skriver ett mail till dig, men jag blev avbruten när jag höll på med det. Men det kommer snart till dig. Har kommit på några ändringar på det jag har skrivit. Men mailet kommer till dig under dagen =)



Kram

2011-05-13 @ 09:09:02
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback