skrämd...


2011-05-13 @ 21:22:05
Inatt vaknade jag upp i ett ryck av att jag tyckte att någon kikade på mig. Tyckte mig höra små fotsteg på golvet- men såg ingen. Till slut när jag kikade runt så såg jag Elliott- han stod o tittade på mig bakom lillasysters säng. Inte lätt o se honom där. "Men lilla gubben kom till mamma" sade jag o så kom han till min sida av sängen. Snacka om att de babblades o fors runt riktigt mkt innan storkillen väl kom till ro o somnade om.

Men fy så skrämd jag vart!






Kommentarer
Postat av: ruby, milo och Lova

haha. kommer ihåg när Milo fortfaraande bara knde krypa och sov på madrass i sitt rum ngn gång.. då hade han smygkrypt ut och helt plötsligt när ja kolla å vänster står han där på alla fyra med en stort leende medan ja vart helt vettskrämd. hade inte hört ett krypsteg.,.



Lova vägde ca 6.8 för 2-3 veckor sen..hon ska oxå dit den 25e har ja för mig så vi får se men säkert ca 8 kg snart. Känns som hon har pluffsat på sig hon med:P

2011-05-13 @ 21:48:39
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback